ازاي تمتلك صيفك القادم في 3 خطوات فقط؟

الساحل الشمالي

فصل الصيف خلص بس لازم استعدادك وتحضيرك للصيف الجاي يبدأ دلوقتي، ازاي تقدر تستعد من دلوقتي؟ عن طريق إنك تحدد مكان اجازتك الصيفية، تحضر ميزانيتك وطبعًا تستقر على مكان إقامة مميز ويناسبك، ومن خلال السطور القادمة هتقدر تعرف ازاي تستعد خطوة بخطوة لأجازتك أنت وأسرتك.

1. الصيف خلص بس شاليهك موجود

الساحل الشمالي مصر

استعدادك لاجازتك الصيفية مش شرط يكون في فصل الصيف، يفضل تستعد قبلها بفترة وقت كافية عشان تقدر تحدد كل اللي محتاجه، والفترة الحالية أفضل وقت تقوم فيه بكل استعداداتك، أول خطوة وأهمها هي اختيارك للمكان، اختيار مكان معين يتفق عليه كل أفراد أسرتك شئ صعب، لكن اختيارك الساحل الشمالي مكان يتفق عليه الجميع، الساحل الشمالي مصر أكثر الأماكن اللي عليها إقبال شديد من الجميع باختلاف سنهم واهتمامتهم، لان قرى الساحل الشمالي مميزة جدًا ومليئة بالأنشطة المختلفة المناسبة للصغار والكبار، يعني وجودك وسط أسرة أعمارها مختلفة دايمًا بيصعب الاتفاق على الأنشطة والخروجات، لكن سهرات وخروجات في الساحل مناسبة للجميع، وبكده تقدر تقضي أجازة سعيدة بأبسط الخطوات وفي أفضل الأماكن.  


2. هتوفر فلوسك وهتقضي اجازة سعيدة

شاليهات الساحل الشمالي

بعد ما عرفت إن الساحل الشمالي من أكثر الأماكن اللي عليها إقبال، أكيد توقعت الأسعار اللي هتلاقيها، فمثلًا الساحل الشمالي فنادق وأسعارها مش هتناسب الجميع، بسبب إنها فنادق 5 نجوم فيما فوق وأسعارها بتزداد خصوصًا في فصل الصيف مثل فندق كريستال إن، فندق راديسون بلو، فندق توليب الساحل الشمالي وفندق ايسترن سيدى اللوانى، بالإضافة لإنه مش هيبقى مكانك الثابت هو هيقتصر على فترة محددة بس، لكن شاليهات الساحل الشمالي وامتلاكك في قرى الساحل الشمالى هيضمن لك مكان ثابت لأي وقت مش بس فترة الصيف، وشرائك شاليهك في الوقت الحالي أكبر استثمار لك، لإنك هتشتري مكان خاص بيك ولأسرتك وبأسعار مميزة بسبب انخفاض الأسعار في فصل الشتاء، كده انت حددت تاني خطوة وبكل سهولة وهيفضل قدامك بس اختيار المنتجع المناسب لك.

امتلك الآن في الساحل الشمالي لضمان اجازة الصيف القادم من خلال تسجيلك في https://bit.ly/3gaNF7W أو اتصل على 01010017331

كورال هيلز الساحل الشمالي

3. مميزات منتجع كورال هيلز

منتجع كورال هيلز

آخر خطوة في استعدادك لاجازتك وأهمها، هو اختيارك لمكان إقامتك اللي بيبقى أهم شئ مؤثر في اجازتك، جميع قرى الساحل الشمالي مميزة لكن منتجع كورال هيلز الساحل الشمالي من أكثر قرى الساحل الشمالي الراقية، في كورال هيلز هتلاقي كل اللي محتاجه عشان تقضي اجازة ممتعة ومريحة، ومن أكبر مميزات امتلاكك وحدتك في Coral Hills:

  •  كورال هيلز منتجع راقي بتصميم مميز، القرية مبنية على ارتفاعات مختلفة عشان تقدر تشوف البحر من كل مكان سواء في أول المنتجع أو آخره، وده أكتر شئ يهمك في وجودك في شاليهك على البحر.
  • لازم طبعًا تحدد مساحة شاليهك عشان يناسب احتياجاتك ويناسب عدد أفراد أسرتك، لو أسرتك مكونة من 3 أو 4 أفراد يبقى شاليه غرفتين مناسب لك، أما إذا كنت في أسرة أكثر من 4 أفراد يبقى اختيارك لشاليه 3 غرف أو الفيلا مناسب أكثر لك. 

كورال هيلز الساحل الشمالي

  • طبعًا وجودك في أسرة مكونة من أعمار مختلفة هيخلق اهتمامات مختلفة، في كورال هيلز هتلاقي 8 حمامات سباحة موزعة على مساحة القرية، في منطقة ألعاب مخصصة للأطفال، وكمان ملاعب، نادي رياضي وصحي واكوا بارك.
  • أكتر شئ هيشغل وقت كبير من تفكيرك هو سعر شاليهك، لكن ماتقلقش اسعار شاليهات كورال هيلز مناسبة لك وللخدمات الموجودة، كمان نظام السداد هيساعدك تحجز وحدتك وتستلمها في خلال 6 شهور وتقسط باقي المبلغ على 5 سنوات.

ومن خلال الخطوات الموجودة في المقال تكون حددت اجازتك الصيف اللي جاي هتقضيها ازاي، عشان توصل لأكتر اجازة مريحة وممتعة.

كورال هيلز الساحل الشمالي

اتصل على 01010017331 عشان تعرف نظام السداد أو سجل في الفورم https://bit.ly/3gaNF7W وسيتم التواصل معك

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

أفكار مبتكرة لألوان فرش شاليهك في الساحل الشمالي

اين تجد شالية باطول فترة سداد في الساحل الشمالي ومتى تقوم بشرائه ؟

اكتشف افضل المنتجعات الموجوده على البحر مباشرة في الساحل الشمالي